2014年6月26日 星期四

希臘 Day 4 Mykonos 沙灘

酒店早餐早上八至十時供應 Eu$6
酒店幫我地租綿羊仔 50cc Eu $19 廿四小時包保險同稅. 如果租ATV就 Eu$25. 有牌0既我做乘客, 無牌男友做司機.0的路又斜又多彎, 我就唔敢楂.男友手車好好! 我地無選擇北面較靜0既沙灘. 去錯咗人氣 Paradise beach.

男友見到咁多沙灘椅, 有餐廳, 想揾0的靜0的沙灘

跟住去咗書提-0既基佬沙灘 super paradise beach.隔離就係pinky beach 其實呢度都係咁旺. 水極清, 好浮,游水好舒服

唔少女士曬波.唔見有男0既曬雀. 我帶咗beach tent . 租沙灘椅 Eu $4. package 2張椅,一把沙灘傘,盛惠 Eu $14.

再去遠0的 Kalo Livadi beach,酒店老闆話我一定會鍾意的. 呢度無咁多人.
返酒店期間迷路,有人好好心專登停車,幫我地. 再次感受希臘人0既好!

沒有留言:

張貼留言