2014年6月24日 星期二

希臘 Day 2 Ancient Agora

然後行去Ancient Agora 古阿哥拉,係古希臘0既市集. 有個靚靚教堂

Stoa of Attalos 阿塔羅斯柱廊,內有些展品

Odeon of Agrippa 阿格利帕音樂廳
圓形建物Tholos
離開前見到有人做緊考古工作,在清洗文物. 無意中行咗去跳蚤市場 Monastiraki Flea Market. 午餐食咗個豬肉Pita (Eu $2.x) , Greek Salad (Eu $5.x 芝士應該用羊奶做的吧) 罐裝iced tea Eu$3 同雪糕. 我買咗對真皮涼鞋,  Eu $43講到 Eu $40. 仲買咗0的olive soap. 海綿都係熱門手信, 不過我無買.
行到廣場 Vodafone 街站有唔少人, Eu$6 prepaid Sim card 冇200分鐘通話同500MB 上網. 當時已經下午四點幾,我搭住遮, 但陽光晒到小腿, 仍然覺得好辣腳.返酒店休息一陣. 1815出發,夏天日照時間長, 衞城套票0既景點開到晚上八點


Temple of Olympian Zeus 奧林匹亞宙斯神殿

烚德良拱門Hadrian's Arch行咗一日,真係唔知以前0的人,點起男友口中大碌柱建築. 真係好犀利. 西元前希臘島國有份夾錢,抗衡波斯國, 點知雅典個國王吞咗0的錢黎起衞城,神殿, 最後被波斯吞拼

之後想去Syntagma Square憲法廣場,平時有換兵儀式,當然我地咁夜先到, 比人趕返出黎. 其實我都唔肯定呢度係咪憲法廣場應該啱吧,附近明顯多咗好多警察

又想行下國家花園National Garden,比蚊咬添

經過個教堂
男友攞咗張免費地圖,介紹 trip advisor 推介0既 Smile Cafe Restaurant https://www.facebook.com/smileathens 行返ACROPOLIS metro station. 附近0的鋪頭, 有0的價格比跳蚤市場平. 0個度仲有好多女人/女仔,話送枝花比你, 跟住問你攞 Eu $0.5 .揾0個間餐廳, 好難揾. 有位本地人主動帶路. 提醒我地雅典治安唔好, 要小心財物. 佢話平時都有去 Smile Cafe Restaurant , 又平又好味, 係家庭式經營的.Eu $7.5 dinner set 有個Pastisio, Greek Salad,硬麵包同酒.我地仲試咗個菠菜批 , 好飽. 

Kenny's Album Day 1 and 2

--> Day 3 出發Mykonos


沒有留言:

張貼留言