2015年3月25日 星期三

中,東歐遊 Day 10 CK到維也納

CK shuttle http://www.ckshuttle.cz/booking/準時係民宿接我地.司機David 係個 青靚白淨cam cam 0既後生仔,好有禮 helpful.CK 0的路唔平坦,拖喼都幾係野.路又窄,楂車有難度. 我地乘客有八人,CK 酒店送到維也納酒店,車程三小時,收費每人CZK 900.晚上七點左右到維也納.

我地入住
Hotel Graf Stadion
Eur 123.48 兩晚

酒店最近地鐵站係Rathus. 我地近近地食中東菜.附近有唔少食肆,仲有去感恩教堂02號電車.我地行陣夜街,覺得城市規劃唔錯.行人路旁,有條單車線,有單車0既交通燈.香港0既單車友得個恨字. 唔少靚單車泊係街,可見治安好好.
citybike www.citybikewien.at/
每人用一張信用咭登記。0個eur1登記費,之後入返你個citybike account. 基本上你每一小時內泊返架單車係citybike站。過十五分鐘後先再攞車,就免費。想同男友一齊踩,可惜我地得一張信用咭.加上之後兩日落雨
後來我地見到個地鐵站圖,研究時,有個靚女問我地需唔需要幫忙,對維也納初步印象唔錯.
地鐵收費










沒有留言:

張貼留言