2015年3月20日 星期五

中,東歐遊 Day 5 夜遊Vysehrad

返到布拉格. Florenc 巴士站買咗去Telc 車飛. 成八點先返到Lenka屋企. 今晚我地瞓藍色張梳化床

Lenka晏收工,佢都未食飯.佢煮咗意大利粉一齊食.

見到Lenka 打呵欠,佢收工好累吧,但佢堅持帶我地到Vysehrad睇夜景.由Lenka 家行去Vysehrad 都幾近

公元十世紀0既教堂


Lenka 話我知邊度係布拉格城,纜車, 電視塔....

城牆望落去0既夜景


Sts Peter and Paul Church
Lenka 同我邊行邊聊.如果唔係佢,我自己唔會識得行黎呢度睇夜景.有咁好0既host,真幸運!

沒有留言:

張貼留言