2015年3月18日 星期三

中, 東歐遊Day 3 布拉格盛裝晚宴

晚上去Municipal House 市民會館內望落最靚間餐廳
Francouzská restaurace Art Nouveau http://www.francouzskarestaurace.cz/
,門口有個交叉相機0既標記.問咗職員,可以影相,只要唔影到客人,ok.
侍應問我地飲乜.我答dark beer.侍應禮貌地答:”如果你想吃傳統捷克菜,樓下有間. 呢度有國際化的.”情況就好似,有次我見有個地盤工人走咗入間cafe問有冇四寶飯.好籮呀!哈哈哈!
食食下黎咗好多人,上咗樓上,比較嘈.我地點咗雞同鴨胸肉,配以黃色同紫色0既薯蓉.菜式好精緻! CZK 1495 呢個環境 ,係捷克享受下fine dining.





舊城區行去Staromestska 地鐵站試下搭地鐵,著住高踭鞋,感覺真係好鬼遠.直接行返酒店好過搭地鐵.


沒有留言:

張貼留言