2015年3月22日 星期日

中, 東歐遊Day 7 Telc特奇

開始陰天,只有5度. 過往幾日咁好天,真幸運!Lenka車我地去Florenc 巴士站今次搭AZ bus, 聽聞麻麻地0既巴士公司.不過Student Agency 的話,要轉車.
1100-1345 由布拉格搭車去Telc
係梳化滑浪網站揾咗18歲host Venca Lupač

Venca幫我拖行李,石路,有時甚至係爛路,拖住喼好難行. 到Venca 家,佢提議男友同我瞓佢間房,佢自己就瞓, 我地唔係幾好意思. 加上我地同佢爸爸打招呼時,佢爸爸好唔友善. 雖然Venca 話佢係家中壞份子, 又食煙. 但我同佢都幾好傾,佢本性善.良. 只係成績唔太好, 欠缺信心. 有時佢想講野比我聽,但唔知點用英文表逹. 但其實佢0的英文唔錯架. 
我地經過0既地方有走地雞,有人破柴
又餵天鵝

Venca帶我地走走同揾酒店,前面係聖靈教堂
經過Venca祖父墓地
薩哈利亞修廣場, 由於星期日除咗食肆同酒店,所有鋪都無開.好靜.好偶爾見到一團旅行團



我就係睇書見到類似相,所以黎Telc

白色0個座係16世紀時,市長0既府邸,建築物上面0既壁畫關於舊約聖經故事

16世紀意大利建築物師0既巴洛克風格建築

18世紀完成0既石雕同噴泉



特奇城堡Venca 問朋友攞咗鎖匙,佢朋友係負責敲鐘.我地跨過欄杆,可惜佢開唔到鐘塔度門. 
Telc 係個迷你小鎮,好快行完



我地係呢度SVEJK晚飯,玻璃窗0既畫係關於捷克士兵



男友同我食一份沙律同好鹹0既炸薯餅,都夠晒Venca 都有留意香港舊年0既雨傘革命,呢位年輕人覺得捷克0既所謂民主係假0既. 我地談兩地0既文化政治,傾咗好耐. 之後佢仲要求我地教佢中文. 

返酒店 Penzion Hradebni CZK 900一晚,唔包早餐. 就係 Penzion Danuse 
http://www.penziondanusetelc.cz/
附近
之前網上揾料,講到有0的捷克民宿老闆唔友善, 或我有0的去過捷克0既朋友覺得捷克人唔友善,但我所遇0既捷克人都很好哩


PHoto Album

沒有留言:

張貼留言