2015年3月17日 星期二

中, 東歐遊 Day 2 抵達布拉格

早上六時職員morning call 我地.今朝呢個職員有笑容,比尋晚0個兩個好好多.早上到達布拉格機場。出境時,關員話我用BNO,可以排歐盟條快隊。男友用特區護照有chop印,我無。係櫃員機提咗CZK 11,000 (匯率唔錯).我有個朋友係找換店換EUR100,收咗EUR20手續費.Blogger提醒換錢要小心,有0的找換店門面寫0既對換率好好,換咗至知係大額換先係0個個rate. 

先去咗terminal 2 買電話咭 CZK 500(CZK2-300通話/sms,4G上網)。再返terminal 1CEdaz 小巴www.cedaz.cz去市中心,可以係標示AAA黃色counter買票(CZK 150),或向司機直接買亦可,車程大約30分鐘。落車地點同酒店好近。我問司機,佢好好人送到我地去酒店門口。
酒店隔離有個 18xx0既教堂



酒店房間



Best Western Hotel Bila Labut 
http://www.hotelbilalabut.cz/
 HKD 550 兩晚包早餐
近Namesti Republiky 及Florenc 地鐵站
行去舊城區景點亦好方便
附近有24小時便利店
位置,房間,服務等總括覺得好抵住



覺得布拉格好多建築都好靚!邊行邊係咁影




其中一個聽concert地方

裡面裝俢好豪華!



沒有留言:

張貼留言