2015年3月18日 星期三

中,東歐遊 Day 3 布拉格城堡

早餐0既雞湯唔係平時creamy 西湯,0的似我地中湯水,有蔬菜同少少麵.

尋日行街見到0的古董車幾靚.
問價都係一小時
CZK 1500我地幫襯 www.historytrip.cz 司機Andrew mobile: +420777531041另一間www.facebook.com/pragueoldtimertours10.30am ,Andrew早咗到.
酒店準備出發


無跟固定路線,Andrew帶我地周圍影相.我告訴Andrew,有人說我男友於布拉格影0既相可以攞去參賽. Andrew答:"咁我0的相可以去開畫展.".佢對自己影0既相都好有信心吧.仲話早知著型仔0的,襯返我地.

途人歡呼“wedding”,"Congratulations!"拍手 , 我地坐係車上揮手
分別有呢班歐美同南美遊客一大班人同我地影相,心情超high!!!!

到逹Prague Castle,Andrew 任務完成.好多謝Andrew咁落力,最重要係比咗我地難忘開心0既一日!佢自己亦玩得好開心吧!我地比多CZK500貼士比佢.
有人問同我影相係咪要收錢,附近有人賣藝.或者都可以試下咁樣,著住套婚紗同人影相賺返0的旅費,哈哈!
到中午十二點,正正係最大型0既換班儀式.不過我地趕唔切影.
我傻更更比咗張EUR 100 CZK 100買票,好彩職員誠實。 我地買0既套票,好多地景點都可以入去. 但我覺得係聖維特大教堂St. Vitus Cathedral 最值得入去.另外Andrew建議我地去城堡內0既公園影相,我地係外圍睇到,亦想去,但原來四月至開放.好多人要求同我合照

去完教堂隔離個厠所czk 10,唔見咗隻道具戒子,好彩無帶真野.
比多CZK 50可以係St Vitus Cathedral 內影相,非商業用途.唔准用閃光燈.但係要行返出去,票務中心比錢..其實實好多人係教堂內影相,我估佢地係無比錢.




呢次旅程最靚0既教堂!














沒有留言:

張貼留言