2015年3月26日 星期四

中,東歐遊 Day 11 熊布倫宮

買咗24小時任搭地鐵車飛. 搭地鐵到Schonbrunn站, 去熊布倫宮/麗泉宮/美泉宮 Schonbrunn Palace www.schoenbrunn.at 起初有雨,後來天晴.熊布倫宮呢個熱門景點好多人.自助售票機可以買 imperial grand tour 0既票, 唔使點排隊.我去咗排隊買classic 票EUR21(Grand tour,迷宫, 兩個花園同凱旋門) 排緊隊個陣,有個話自己英文唔好0既維也納人主動同我傾.佢推介霍夫宮,slovakia,要由維也納搭火車去,.原來我排隊期間,男友比個大肚婆塞咗枝花,男友比咗EUR 2 (一枝玫瑰係店賣都係EUR 1).個女人收咗錢仲嫌小,男友比返枝花佢.如果我在塲,我一定唔會比錢個女人.
跟住票上時間排隊參加Grand tour. 行皇宮幾十間房,拿住個耳機(有英語同普通話)邊行邊聽,行咗成個鐘.入面除咗有西方畫,仲有印度同關於中國0既畫(最搞笑係D畫畫到中國人好似鬼佬咁),仲有中式瓷器同屏風,因為有個皇室成員鍾意亞洲.當中0既故事包括政治婚姻,莫札特,愛美皇后(畫內佢條腰幼到呢),皇室成員0既興趣,例如園藝同打獵
Orangery garden 冇野睇 ,單買EUR 3.5
Zugang garden 免費
無水0既水池
由花園望上凱旋門
行上山到達凱旋門
由凱旋門望返落熊布倫宮

Classic Pass 包迷宮(單買EUR 5), 仲有個遊樂塲同沙地,啱小朋友玩我地張飛包Romantic garden(單買EUR 3.5),我地係外圍望入去,已知無野睇.始終宜家係冬天,無花真可惜.

建議買Imperial tour行下個皇宮.再慳0的,剩係係公園同外圍影相,飛都唔使買.
銅像好得意,呢個好似毑毑地咁,唔同佢係鬼佬版花木蘭呢個銅像,你地睇唔睇到有個人托住呢對情侶?
























Photo Album 

沒有留言:

張貼留言