2008年4月13日 星期日

出發悉尼

 今晚2110飛去悉尼.之前諗,唔知可唔可以將0的野 pack 哂落個40L backpack +套裝喼個主喼.我妄想症,個40L backpack可唔可以當 handcarry 呢?度幾度,梗係唔得啦.寄倉啦,要再執過0的野.最後我加多咗個細背囊.早上執行李,執到下午兩點幾.媽咪幫下我磅/執行李.我覺得好搞笑,都未試過去旅行,出發前幾粒鐘,都仲未搞掂.一邊執一邊笑.心情好輕鬆.

呢幾日,朋友都問我心情點呀?緊唔緊張?excited?你到時會唔會homesick架?
沙巴返黎呢一星期,日日farewell,兩晚無返屋企瞓,時間過得超快.有時感覺有0的唔真實咁.離開家人朋友,開始新0既生活.

離開,記得同你地0既約定:09年返黎,參加你0既婚禮,一齊旅行,西藏,黃山,華山,峨眉...玩毅行,探你地...

沒有留言:

張貼留言