2008年4月26日 星期六

Day 13 又出糧啦!

 今日同同事吹傾兩句,佢係悉尼讀緊Master,黎咗一個月左右啦.其他學生哥,開學啦,無咁多時間返工..我黎緊個 星 期,除咗星期六,日日都要返工. 今日出糧,五日人工$180.另外今日$3 tips.計計黎澳洲收入有$244.支出$205.85.有少少積蓄喎.因為係朋友度住,慳返租啦.平時返工,前後都包食.最大0既開支,都係同朋友出街食..諗落宜家咁都幾好.一日返四小時,無乜壓力0既工作.放工之後,可以周圍行下.有時間睇下書,上下網plan trip.

放工去Paddy’s market market city行下.我平時以為Green pepper呢度叫 capsicum.魷魚calamari. 0係香港,唔會留意,因為唔會用.家陣乜都睇一餐.

收工行返屋企,發現有間批發/零售點心0既鋪頭,正當我睇緊佢點譯0的點心名.有個鬼佬搵我幫手,因為佢同電話入面個中國女人溝通唔到.我仲帶咗佢去約會0既地方.之前唔少澳洲人幫過我,今日我都幫返個悉尼鬼佬啦.

跟住行咗去wakeup(一間幾靚0hostel).睇下個notice board. Job,搵旅行buddies, 揾人share油費去Brisbane/ Darwin.或者第時呢0的資料我都用得著哩.

初初黎 到會好擔心.現在漸漸適應了吧.


沒有留言:

張貼留言