2008年4月20日 星期日

Day 7 第二天工作

 今朝十點半返到酒樓.早餐有菜,鴨同排骨,白飯任裝.平時酒樓只開五樓.星期日就四五樓都開,尋日我就兩走兩層.今日無尋日咁忙,不過時間都係好快過.尋日臨收工就抹車,今日就洗茶壺.同我一齊洗茶壺個女仔都係working holiday 過黎架,佢黎咗兩星期左右啦.大家一邊洗,一邊傾.佢都怕搵埋都唔夠洗.咁我同佢比,我都好彩0既,起碼我係朋友度住,唔洗比租洗啦.宜家有工返,又無乜錢洗,主要都係食,有錢剩.可以搵多份part time,或者搵到full time 的話,可以儲多0的錢.

唔係好識0的點心0既英文係咩.尋晚上網睇過下.今日聽到同事賣炸魷魚鬚.嗌咩 kamarali 定 karamali.真係賣點心都唔簡單.英文同普通話都唔係好聽得明.收工走去supermarket 買野,順便睇下0的野食0既英文係乜.真係忽然好學.不過年紀大,本身又記性唔好.記得幾多得幾多啦.

以為每日出糧,原來逢星期日先出糧的.今日照樣係$3 tips.夜晚同朋友出唐人街食飯個陣,收到酒樓姐姐電話,提我明天返工. 我記得0既.明天又繼續我0既工作.

沒有留言:

張貼留言