2008年4月15日 星期二

Day 2 Job Hunting in Sydney

 護士呢行,唔憂無工做.黎澳洲前,已聽聞悉尼比較難搵工.黎到都真係覺得難.好多工要 permanent residency/相關經驗/資格.唔可以做本行,可以做咩呢?又要小心0的工會唔會騙人 .今日一樣落住雨,我周圍行,去下agency,熟識下環境.住係朋友屋企,隔離馬路車聲不斷,我諗會一段日子無覺好瞓.今早又有少少肚瀉,掙扎過,不如抖多日,第日先搵工啦.但無工返無收入0既日子叫人好不安.今日見到唐人街某餐廳招請樓面,我都係未敢入去問.我0既膽無你地想像中大,自信心唔強,英文聽同講都係麻麻地.不過馬死落地行,繼續搵工.

呢幾日,剩係0係飛機上影過相.無乜mood.宜家無旅行0既感覺,為生活.我猶豫過打呢篇blog,怕你地擔心.不過我黎呢度先兩日,需要時間適應吧.又有朋友照住,今晚餐飯都係佢煮,我洗碗.又可以上網同屋企人,朋友MSN.

諗返日本outbound,行神山,潛水耳仔痛,做護士...樣樣都辛苦,有時都會諗放棄,但做到我之前唔相信自己可以做到0既野,辛苦,值得!我都係訴下0既暏,祝我快0的搵到工啦!

 

沒有留言:

張貼留言