2008年4月17日 星期四

day 4 a bit drunken

 晚上朋友帶我去pub steak. 今日星期五,出糧日,更多澳洲人出黎飲野.

我每晚0既晚餐都幾好架.第一晚豪食日本菜.三個人:兩碗飯,一碟煎三文魚,甘蝦壽司,煎豆腐,仲有盤刺身.第二,三晚係屋企煮.行去pub,途經university of Sydney,pub就係朋友工作0既醫院對面.有時會見到著住制服0既護士係度食野.同朋友0既朋友Yan三個人叫咗枝紅酒.我酒量唔好,飲到少少wing.傾下計,好開心.雖然好多時,我都聽唔明佢地講乜.黎咗澳洲幾日,都好少講同聽英文.今早那個fundraising orientation day同兩個 leader兩個鬼佬一齊,佢地講野大部份都聽唔明,又有人食煙喎,好唔自在.今晚可以同朋友同Yan一齊食飯,真好!Yan talkative,好搞笑,仲有好重0既星加玻 accent.我相信遲0,我聽同講英文都會好好多.之後我地去King Street 一間café飲野.環境好舒服.0cake好大件.兩件都夠三個人食.Yan屋企攞完野後,行返屋企.除咗第一日由機塲搭coachcentral station,我都無搭過車.每日都行唔少路.出一出超級市場買野,都要行幾個字.好彩平時都有行下山.
雖然我把口話唔客氣,始終都打搞朋友,又食又住.所以有時買野我都爭住比錢.睇過hostel住一晚都廿幾蚊.住係朋友度,慳唔少租.我覺得朋友好強呀.兩年前,一個女仔過黎,宜家仲可以take care埋我.我無佢咁強,但我會去學做個更strong 0既人.

沒有留言:

張貼留言