2008年4月21日 星期一

day 8 visit Sharehouse

 是日點心:

小點:菠蘿包,蛋撻
中點:叉燒餐包同叉燒酥
大點:榴槤酥,老婆餅,皮蛋酥,西米布甸,雞批

之前架點心車個火太細,吹熄咗.跟住又較得太猛.手盪傷小小.呢架車比腸粉架車難推.推推下覺得左邊大肶有0的痛.不過宜家無野lu.今日我賣剩好多野.經理當然黑面,不過佢除咗同0的客傾偈打招呼,成日都面目猙獰,吹我地sell.其他同事都好好.尤其係姐姐阿頭,有個同事都問我做得慣唔慣.
放工,我八八卦卦想睇下同事Ruby(佢都係同我一樣working holiday visa過黎)share house.雖然佢房東列咗其中一個restriction係唔比帶朋友去.Ruby都帶咗我上去.入到房,有同Ruby一齊黎0既朋友,另外仲有個韓國女仔都係working holiday visa holder.好開心可以同佢地傾下係度0既生活.Ruby0既朋友係富麗宮0既姊妹酒樓富豪賣點心.$10/hr.不過sell野就比富麗宮大壓力0.聽講0的留學生做侍應都係得$8/hr.我地都唔算少架啦.但一日做四小時,實在好難維持生活,occupied咗好多時間咁.韓國藉roommate搵到份一日做七-八個鐘,澳洲人開0既餐廳.傾完出廳望望.間屋3 bedroom,廳用屏風間開一角租比人.今日見識朋友講0既擠迫shareroom.之後去酒樓同樂軒問下請唔請人啦,可惜經理落咗塲.聽過有酒樓請night shift 做到4am.不過朋友怕我咁夜自己一個女仔行返屋企危險.
賣點心又唔係太辛苦0.只係想搵多0的補貼下0的旅費.不過Working Holiday都係一個holiday ma.我暫時又無諗住打三份工黎儲錢喎.工我會繼續搵.睇下黎緊我仲會做0的咩工?uncertainty有時令人害怕,擔心,但同時帶黎驚喜.

沒有留言:

張貼留言