2008年4月16日 星期三

Day 3 第一碟菜

 尋晚竟然瞓得幾好,成十一點先起身,瞓到流口水.食緊早餐0個陣 telesales叫我明早九點去見工.minimum base rate $17-20.我自問無佢要求0既excellent communication skill.只係本著試試無妨0既心態.

出門口我整返粒褸落條牛仔褲度.事源,我第一次用個隱藏式貼身袋,勒住個胃,食完飛機餐,爆呔,粒褸甩埋.本身我無諗過帶牛仔褲,剩係諗住帶0的快乾0既衫褲去.不過媽咪話牛仔褲襟磨.無帶皮帶,好彩朋友借條比我.
行去明天面試地點期間,見有間餐廳請待應,即管入去問問,老闆叫我放低 resume.再去Chinatown搵工.見到有間雪糕店請 casual junior staff.我以為 junior 即係低級,senior高級嘛.老闆娘話 u don't look like a junior.how old are u?澳洲有0的工按年紀計工資,所以快餐店通常都會請0的年紀細0既.又試過就咁走入間餐館問佢地請唔請人啦.見有post請sales,又係留低 resume.0係文具店影印resume ,店員建議我星期六買份報紙 .
去逢星期四至日 9a-5p開0既平價市塲Paddy's Market.由於朋友遲到,唔比入,咁我買0的菜啦($2三扎),我都唔知乜菜打乜菜,亂揀啦.呢袋可能係我第一次自己買0既菜.

返到屋企洗菜洗米.朋友教我炒咗碟腐乳炒唐生菜.簡直有點難以置信,我竟然炒到碟入得口0既菜.

黎緊仲會有好多0既第一次

你估下邊碟我炒0既?朋友仲滾咗,粉絲紫菜豬肉湯.呢度買野,乜都大大份,肉最少500g,菜呀,可以分幾餐食.
媽咪,返黎我餸你食. 自少被你寵慣,從來無動力去學.出發前,我都係諗住,煮下麵,食乾量架炸.最少我宜家識整碟腐乳炒菜.哈

沒有留言:

張貼留言