2008年4月9日 星期三

沙巴回來後

 繼續 Farewell

6/4 臨別抽波(乒乓波)
     中女逛廟街
7/4 lunch @第一城
  去運輸署搞電單車轉名手續
      返醫院還咭&探同事
      晚飯朋友親自下厨,最欣賞你0既黃金蝦!橙炆雞,我都係第一次食.你擔心我過到澳洲唔夠錢洗,擔心我無乜 planning....係我太老定,定你諗得太多呢?諗咁多都係因為關心.我希望過到去,到時你睇我個Blog,你唔使再擔心,會鄧我開心!臨走發現,原來朋友屋企可以Seal DVD,真好!我唔客氣,留低過夜,晚上seal 好沙巴之旅0既碟.
8/4 去房署,銀行,寫Sabah trip Blog.晚上同中學同學火煱,睇返你地舊年結婚同我去沙巴0既相,真開心!

今日終於可以 hea 下.執下野,同爸媽一齊留係屋企.
晚上再出動 ,好耐無同3A四個人一齊食飯.黃埔金不換泰國菜,好味!

沒有留言:

張貼留言