2008年4月23日 星期三

Day 10 interview in Mona Vale

 凌晨一點半左右,瞓瞓下,收到Ruby電話.佢同朋友早上會見agent,有份農塲工係sydney Melbourne中間,不過只做一星期.所以我無跟佢地去,但好開心,佢地關照我.早上八點半,酒樓姐姐亞頭打比我,問我可唔可以返工.不過今日要見工.

第一次係悉尼搭巴士.schedule time 1255,但架巴士遲咗成十五分鐘.坐我隔離個八十六歲伯伯好好人.佢叫我可以小睡片刻,差唔多到站提我.一小時0既車程,沿途同伯伯傾偈,睇下風景,其中經過個沙灘.後座有位女士亦好慷慨咁比咗份巴士時間表我.就到站,伯伯同車長提我落車.


面試地點George Mockler House

,宜家有廿六位院友.最多住廿八人.環境好舒服.院友都行得走得.
參觀院舍,面試,填表等,逗留咗兩小時.因為要send0visa information去人事部.家陣等消息.明天公眾假期ANZAC DAY,跟住已經係星期六日.希望快0的有消息啦.
落大雨,離開Mona Vale city.塞車,車上好多人.明天無工返,我又搵工.同樂軒(聽講港姐潘之莉係老闆娘,同埋呢間酒樓0既點心最好食喎),味千拉麵,Market City0既中國大酒樓.結果唔請人,放低resume,晚市唔請人,都係請人做11a-3p.

So 睇下有無電話搵我開工/諗下明天去邊度玩/搵工.

 

沒有留言:

張貼留言