2008年4月19日 星期六

Day 6 第一天工作:賣點心

 朋友話我開工個間富麗宮酒樓,徐子琪就係個度擺酒.有兩層.

返十一點,我早兩個字報到.帶我個亞姐話我遲喎.十點半返到,可以食埋野先開工.咁我明天早0的返啦.首先帶我去換制服.然後攞個點心印.大部份時間都係推住架點心車賣腸粉同蒸飯.有時會托住個盤賣蛋撻,窩貼同炸魷魚鬚.給錯印,跌野,出錯梗有.咪比人柄囉.都有0的同事好友善0.有好多都係讀緊書0既學生.好忙.時間過得好快.兩點幾,開始去抹點心車,洗野.三點收工.大家就一齊係厨房食野.做咗四個鐘,出糧有$36 另外仲有$3 tips.過隔離Market City行咗陣.再去底層Paddy’s Market $1買個西生菜.其他菜,我怕太高難度,我唔識煮.由淺入深吧.

返工對黑鞋係以前買黎見工襯suit.已經好耐無著,行咗幾個鐘,左腳腳趾損左,甩皮.明天同後日都有工返,打後就唔知啦.

尋日check optus電話prepaid得返$15,我買$30,即係已經用咗一半.人地打比我,我唔使比.我之前都係打過去optus 同銀行activate account,打電話搵工,打過比朋友.真係打個電話都要計住計住.

 

沒有留言:

張貼留言