2008年4月29日 星期二

Day 16 Again and More

 尋晚洗碗,攞起條碗布,有隻蟑螂走出黎.雖然呢度0的蟑螂細隻,係朋友家經常出沒,但我都嚇一嚇.今早返工,如常裝飯,可是載飯殼個盛器浸住隻蟑螂.中五那年暑假在餐廳做過暑期工.我知道有時厨房環境,準備食物,或者煮0既過程唔乾淨得去邊.所以眼不見,為乾淨.見到,就當自己睇唔到.

今日返工遊魂.煎腸粉時,想落油,點知落咗豉油.快快手,搞掂佢.總之經理見唔到,就得勒.今日同之前都有同事問我:”返得咁密,唔使上堂?”我話佢知,我係working holiday visa過黎.佢都唔知係乜.呢度工作0,,一係長工,一係學生.今日同個學生妹妹傾.佢黎咗澳洲幾個月.high school 學費八萬幾人民幣一年.佢係大陸讀書.唔使打工.宜家又要讀書,又要做兼職.不過爸媽要佢黎澳洲讀書,無法啦.

由於三點放工.好多museum45.我唔去得太遠.去返Hyde Park入面ANZAC MEMORIAL.

因上次去0既時候ANZAC DAY,唔入得.原來ANZAC for Australian and New Zealand Army Corps. Hyde Park 好多人係草地上午睡,真舒服!行行下,之前面試0既老人院通知請我.下星期三orientation day.

本來想去Parliament House,因為書寫開放至五點.點知到4p.明天一點有免費lunch tour,可惜要返工啦!圖書館

隔離係Parliament House
->Sydney Hospital
->the Mint
(以前係醫院南翼,又曾經係造幣廠.以家變咗做café,放咗件造幣機器.->Hyde Park Barracks Museum
Barracks Museum 影出去Sydney Tower 可以玩Skywalk

沒有留言:

張貼留言