2008年4月30日 星期三

Day 17甜品

 早餐0既雞翼好好味!

今日賣過好多野.首先係好難推0既粥車.跟住甜品車,五樣大點:杏仁豆腐,芒果布丁,芒果pancake,馬豆糕bean & milk cake同蛋散.中點:芝麻卷,椰汁糕,紅豆糕,糯米糍,啫喱等.主打係豆腐花同芒果西米露,車仔細細最好推.姐姐亞頭話我0的豆腐花片得唔好.我宜家至知點解要片,唔好”.臨尾仲賣埋特點0既餃,仲有糯米雞.
Ruby尋日放假有咩搞作.佢平日同放假都係去下睹塲.用一蚊玩老虎機.係悉尼三個女仔住一間房,每星期每人要比$115房租.佢覺得收入太少.諗緊幾時離開悉尼,揾農塲工.
我建議佢周圍去下啦.今日我去咗Parliament HouseCustom House.Custom House Ground Floor 玻璃地板下面有個Sydney模型.Harbour, Opera house Central station.呢個小型悉尼就係我腳下,好得意.一樓同二樓有圖書館.悉尼有幾個圖書館.呢度主要有日本同韓國讀物,漫畫都有.仲有旅遊書,non resident要比錢做member先可以借書.上網呢,login blog, email就唔得.
晚上朋友同我去睹塲.因為今日大抽獎,人好多,好熱鬧啊!離開,行到Pymont bridge.原來條橋有時會schedule或有大船過個陣,條橋會連橋上Monorail車軌分開兩條.我地問橋上工作人員,條橋幾時會schedule會開.佢答十五至二十分鐘後可能會.不過我地等咗陣見條橋咁耐都無截人,又夜,返屋企.唔知第時有無機會睇下.

沒有留言:

張貼留言