2008年5月1日 星期四

Day 18 Work, transport,mobile, sms

 Work: 今早酒樓劃咗個區域比類似 presentation0既 function,所以好多點心車都推唔到出黎.唯有用托盤,好重啊!好彩,都好快可以推返架豆腐花車仔.Waiter Kobe好搞笑,細佬0既感覺.初初都係同賣點心0既同事講野多.因為賣點心同Waiter,Waitress唔同台食野.慢慢同多0的人混熟.明天放假,但如果可以返工,我都想返.因為好多空閒時間,同埋揾多0的.

Transport:買咗兩張巴士飛Travel Ten.


一次過買十程,平0的.橙色個張,下星期三返工用.宜家0既生活同香港分別都唔太大.生活圏子,就係我朋友,朋友0既朋友,酒樓0既同事.用廣東話多.所以我期待下星期三新0既工作.

Mobile: Optus 有四個 plan.初初黎到亂揀個 Every now and then .因為有效期最長:半年.後來發現因揾工/打比朋友,Turbo/ OptusPowerUp plan比較好不過要等我用晒宜家張咭0的錢先轉得Plan.我澳洲個電話號碼 : 0411700027.十個number.背唔到.

SMS:朋友用smspup.com 網上send free sms比我.有個澳洲mobile number 就可以register

沒有留言:

張貼留言