2008年5月28日 星期三

Day 44 Hunter Valley

 早上六點幾GMH收工,趕返唐人街Sydney Entertainment Center.搭車去Hunter Valley.

車程約兩小時十五分鐘.試咗幾款酒,Peach, cream.

最好賣0chilli 0的辣喉.

司機講笑話,買比外母的.佢同導遊都幾搞笑.

酒莊有個小小museum
宜家葡萄樹得0的葉.二三月係season.每一排葡萄樹前會種玫瑰花,睇玫瑰花就知收成好唔好


dolphin watching
45min車程到中國餐館 6 餸一湯.再搭45min port stephens.
到達Nelson Bay碼頭,出發睇海豚.其實我對睇海豚0既興趣,唔係太大.可能因為香港/水族館都有得睇.係船上有風有陽光,又涼又暖,0season分裂0既感覺.宜家如果我係香港的話,或者我都係遊緊船河哩!好快就睇到海豚,通常都係一至三隻.好多海鷗.


sand boarding at anna bay
坐車去Sand Dune.坐車個陣好”,好好玩!附近訓練空軍0既地方,我見到架戰機飛過.
好彩滑沙個陣雨停了.第一次滑落去,大叫,食咗唔少沙
練習企0係度滑

雖然今年香港0既夏天,我無得玩wakeboard,不過我有澳洲0 sandboard.|
導遊話沙灘有pipis(類似蜆0既野),不過千祈唔好執,逐隻計,罰成二萬五一隻.想睇pipis,下午潮退時比較好.唔知係pipis比人執哂,定我地架車趕住走.我就見唔到勒.
肥瓜好快手,趕得切係CU NUR被淹沒前影到相.

Marina resort. 房間對住碼頭0既景好靚啊!
價值$25晚餐Entrée: squid/ oyster/soup, main: snapper/ chicken/Veal即係豬.dessert:雪糕同apricot strudel.
回房間玩自拍,慈姑送0既扭扭腳架非常好用

沒有留言:

張貼留言