2008年5月29日 星期四

Day 45 Nelson Bay 碼頭

 早餐(價值$15).我覺得個兩天團幾抵,三人房$189包早餐,晚餐,酒廠門券($5),睇海豚($19.5).另外比$5 導遊費同$14.5 lunch同滑沙$21.

到碼頭走走

Nelson Head


我問老細(雖然佢話自己係打工)點行去Tomaree National Park.佢好好人,車我地去(離開port stephens,有個團友睇我0的相,問我地點去.老細答因為要載其他人,順路載我地去.但其實佢只係得我地三個乘客.Tomaree National Park ,佢車我地去Nelson Head.沿途介紹 little beach, Halifax Caravan park…..我睇到有人餵塘鵝.Nelson Head 有個tea house.對住咁靚0既景歎茶,天呀!!!!Nelson Head 仲有個inner light housemuseum


老細車我地去Tomaree National Park.我地三個開始行山勒.Easy trail.
超靚0既景! Port Stephens市0既景觀同沙灘

Tomaree Lookout見到觀鯨船,不過見唔到鯨魚

二次世界大戰0既遺址

Tomaree National Park隔離Zenith Beach
沿住Shoal Bay行
三十秒自拍,連拍十張.唔夠時間跑上頂.

沿Shoal Bay Road 行返resort
1600搭車,成八點先返到 Sydney Central Station.
去 Railway Square YHA開飯.認識兩位香港backpacker Queenie 同Leon.

沒有留言:

張貼留言