2008年5月7日 星期三

DAy24 first day work in GMH

 朝早六點班巴士不但準時,而且未夠一小時已經到達.Nada超忙,唔知道亦無時間帶我呢個新人.另外仲有個CASUAL 黎自菲律賓0RN, 第一日黎做 Assistant in nursing (AIN).一返工見Nada AIN,因為有個院友右手有 arm sling,AIN郁佢隻手.今日最主要都係行行企企,睇下Nada做野,摺下衫linen,bedmaking,預備院友進膳.佢地食完野,執枱抺枱.好似waitress.早餐有張printed list 寫明院友飲apple/orange juice ,jam/peanut butter/margarine 食邊隻cereal.等我同AIN睇得黎都蚊瞓,Nada好多野都要自己做返.其實我覺得呢個做法幾stupid.Nada教我0的衫要點摺點摺,如果唔係0的院友唔鍾意.佢真係好鍚0的老人家.另外呢度0的藥係一早執好哂,並包裝好.比起我以前做0既老人院好好多.早上我有個morning tea.lunch 0既食物同院友一樣.有薯仔,火腿扒,,紅蔔白同啫喱.宜家我就Hea,不過遲0的要好似Nada一腳踢.返緊工個陣,有人call interview,又係之前0的漁翁撒網.agencycall 我有job.推哂lu.無時間.

晚上到Badde Manors Cafe,食咗個茄子意粉.Pete lasagna 好吸引.朋友佢地三個開始飲酒,我返屋企先.因為明日又係返早.今星期三至六全部都係返早.

沒有留言:

張貼留言