2008年5月13日 星期二

Day 29 一個人@Sydney Home

 朋友0既朋友Esther(宜家係我朋友). 今日返紐西蘭.朋友二十號先由香港返悉尼.黎緊呢個星期我會自己一個人住.細妹Ester要求我每日send 個message報平安.因媽咪每日都問佢,我0既情況.我係澳洲,妹妹Ester可慘哩.

第一日係老人宿舍返 P.明天返早.所以今晚會係GMH sleepover.Sleepover要on call.有call 就會有人工.不過求神拜佛,千祈唔好有call,一係有院友跌倒/ 要送去醫院..... 令我諗返起畢業後係香港老人院做0既第一份長工.有時返工,只有我一個護士,我做 in charge,但缺乏經驗.遇到突發野,就會驚,唔識點處理.雖然sleepover 得我一個on call照顧班老人家,壓力會大0的.但最好編我返多0的 PA啦.唔使搭黎搭去,慳返時間同車錢嘛.返P會跟 Sky學習,我好似未見過呢位同事.Nada 話Skye好好架.希望有個愉快0既 first P shift in GMH.

沒有留言:

張貼留言