2008年5月9日 星期五

Day 25 second working day in GMH

 護士Nada今日多0的時間教我野.我好欣賞Nada.做事認真,又細心,氹得0的院友好開心!係一個好好0role model.Personal Carer Jenny,負責煮餸0Mariah都好nice.同我以前做0既老人院比.GMH呢間老人宿舍好有家0既感覺.大部院友都好親切.Brian以為我係日本人.佢話從來未見過黃皮膚0既人係度工作.我係第一個.Brian, Jenny Mariah讚我0的英文好.但其實我好多時聽唔明佢地講野,估估下,扮明.我估Norman曾經中過風,咬字唔清晰.早餐佢想要Prune juice & toast.我唔係好聽得到佢想要乜.好彩隔離枱個院友幫我.廿幾個老人家一齊住.少不免會有爭執,互相投訴.佢地有時會心情唔好,attention seeking, multiple complaint…有時好可愛,同你講笑,helpful….So far 我做得幾開心!

沒有留言:

張貼留言