2008年5月17日 星期六

day 33 after 2 P shift in GMH

 15 & 16/5 Skye帶我返P.佢細我一歲.比我矮小0既白人.十月佢會到香港旅遊,最鍾意shopping,因為可以買到有好多合佢身0既衫.佢講得好清楚明白,幾鍾意佢organise工作0既方式.認真,小心.不慌不忙.Skye 讚我做得好,我答:因為Nada同佢都係我0既好老師.Skye對於我0既食量同0係Chinatown 0既人工,感到好驚訝.GMH $16.17/ hr, 酒樓 $9/hr + tips $3/day, 味千 $10/hr. 呢兩個星期我係GMH orientation + 返工大約55 hr.兩星期出一次糧.賺唔少哩. 下星期開始,無人帶,我自己返 P.

My New Name/ Name in Aus: 初初係GMH見工,我諗叫Chan比較易記吧.後來同事知道Chan係姓氏.就叫返我 Siu Mei.不過Stephanie(director of nursing) 有時會串錯 Sui Mei.好多人覺得Siu Mei好難記.大部份同事同院友叫我Sue.院友Norm幫我起咗個日文名Susuki.
班老人家真係好搞笑.Shirley知我係宿舍過夜兼 on call,就話晚上佢隻手指會痴咗去房間內0既 call bell.呢兩晚on call 都平安度過.佢地好多個都好幽默,好鍾意講笑.仲好幫得手,會幫我地set枱,摺布等.佢地好個成九十幾歲都仲好精靈.
16/5 早上交完更,我瞓過.起身係Mona Vale走走.一個大cabbage 都係一蚊.不過太重,我賣咗幾條蕉,$0.99/kg.係Sydney市中心,平時我見約$2.xx/kg. 經過有檔 Books on sales. 有0的Travel book $2 or $5,好吸引.我見同一本書,附近間書店貴四倍.
今早0630收工,0係宿舍可以望到海同日出,好靚!!!!搭巴士沿途0既景都好靚!昨日返P有0的累.但今早好精神,晚上返味千.明天返酒樓.今星期七天工作.其實由上星期二開始,我已經日日返工.為我0既生活同旅費,學英文,加油,努力!請放心,我唔覺得太辛苦.你睇我幾鬼多時間上網,打blog, MSN, Facebook.....

沒有留言:

張貼留言