2008年5月26日 星期一

Day 42 First time as AIN

 早上六點十五分,收到nursing Agency電話,揾我返早上七時.我上網 www.131500.com.au 揾搭咩車.飛的去QVB,再轉巴士.搭緊的士個陣,的士司機話,直接由我屋企搭的去醫院仲平,不過個陣都就到QVB

.我七點零五分到達,我無諗過咁快到.因為之前完全唔知間Balmain醫院係邊.呢度0agency鑊鑊都臨急臨忙揾人返工.去到醫院又用好多時間填form.今早我幫病人沖涼,obs, 量血糖,kardex.Assistant in Nursing (AIN) Easy job for me!

Grace由香港飛到悉尼.晚上我地到Darling Harbour

www.pancakesontherocks.com.au

就係Maritime Museum附近.
Steak 0的肉好軟好好味!



唔知係咪Baby ribs0既呢?薯條熱辣辣,同埋我好鍾意個醬!

試咗個鹹pancake,我鍾意cheeseham!Menu,被朱古力pancake吸引.朱古力pancake配以朱古力雪糕,朱古力醬同士多啤梨,真係唔怪得黎悉尼都要去Pancake!

Devil Delight

沒有留言:

張貼留言