2008年5月22日 星期四

Day 38 我交咗稅啦

 21/5 無人帶,我自己返P.好大自由度,keep 住有野整.時間好快過. Sleep over.

今日我早上五點八起身,因為有個院友早上會到醫院做手術.早上有個院友無黎食早餐.Nada揾佢.發覺佢unconscious,口角有血.唔知係咪中風. Ambulance 好快到.我係香港老人院做咗三個月,call過一次白車,因為有個婆婆中風.0係老人宿舍工作第三星期.上星期同今日都call白車,咁密0.返完PA,sleep over on call,連續三個shfit,好累啊!
兩星期出一次糧,今日出糧.我交咗$260,佔人工24%.另外僱住幫我供咗9%公積金.黎緊幾個星期,老人宿舍都係返得兩日,我嫌少哩.
晚上到George Street Capitol Square對面間叫click 0既韓國餐廳.前菜當中0既水蛋比較特別.

pork belly燒烤用0既鐵板係斜0.油會流到隻碗度.
海鮮pancake無乜海鮮
餐廳人客唔多,只見一男一女侍應.serve我地0既男侍應唔係咁醒目.我地張枱個call bell又壞.

沒有留言:

張貼留言