2008年5月20日 星期二

Day 36 Day off after working for two weeks

 由屋企行去Royal Botanic Gardens約一小時.

每日1030及三至十一月1300free guided tour.今日帶我地0既義工係位婆婆.tour 45 min,婆婆講得幾好.一開始望去Palm Tree勁多蝙蝠.有款植物好得意.0的葉好似沙紙咁鞋.仲有tobacco(原來以前用黎做殺蟲水的),棉花,香蕉,同咖啡樹等.除咗認識植物,我覺得0的土著都幾叻.識得撕開草,黎織野.將植物變為有用的工具/食物/jam,又識得點樣去除去果實0既毒素.
行十五分鐘左右到opera house.因上次我去到已經關了門.入去睇睇.不過要join tour先可以睇晒入面0既全相.

Custom house 玻璃地板下的悉尼市模型

手指指著0既就係Opera House

去到紅十字會諗住捐血.點知唔夠秤.我磅有45.4kg.如果我增肥成功,47kg,我會再黎的.

Queen Victoria Building (QVB), a shopping mall.
晚上帶埋朋友去The George食飯.今晚仲有三位日本朋友,其中一個係厨師,佢下星期二開始會係日本餐廳工作.今晚好熱鬧,我地九個人一齊食飯.厨師整緊餸個陣,我地就返房傾偈(有時講得興起,免得係厨房/internet room嘈親人),講鬼故.晚飯後還請教Taka一些日語.

沒有留言:

張貼留言