2008年5月19日 星期一

Day 35 我的新朋友

 酒樓來了兩位新同事.一個香港人Suzanne,一個台灣人宛芸.放工我去佢地住0hostel The George參觀.佢地勁推介 The George 地址: 700A George Street. Freecall 1800 679 606.http://www.thegeorge.com.au論質素同價錢最抵住,仲有免費internet.之前佢地住過間 City Central Backpackers 地址 752 George Street.又貴又髒又雜


.我地又上去睇過.仲去埋Railway square YHA,佢地亦住過YHA,YHA 上網要收錢的..
經理叫佢地買對黑鞋返工.我介紹佢地去間我平時經過的鋪頭,佢地就每人買左對$10的黑鞋.晚上回The George認識佢地0既室友 Bear Bon.佢地買咗雞搥,因為比雞胸肉平好多.起肉,留起骨,可以用來煮燙.想不到晚餐那麼豐富,有白汁雞肉意粉,蕃茄螺絲粉,菜同提子


.一班人有講有笑,好開心!仲學到唔少國語,例如:西蘭花係綠花菜,椰菜花係白花菜,通菜係空心菜...我又告訴他們一些有用的資料.例如:free sms, optus phone plan, public phone打去住宅或office電話會比用mobile打平好多,去睹塲有$10籌碼.
我地0既厨Bear

隔離枱黎自德國0Lydia.佢之前住過Wakeup,覺得好貴.佢都覺得The George好好.


沒有留言:

張貼留言