2008年5月14日 星期三

Day 30 Lots of Praise

 尋日第一日返P,但帶我0既Skye病咗.返早0既Margaret,大概講講我要做0的乜,個Pager點用,瑣匙等, 佢好好,收工前,話唔介意我打比佢問野.admin 0既同事收五點,我可以seek help,但佢地都有自己0既野忙.我惟有食自己.開始黱雞,怕做唔切.唔熟架部,加上院友走黎走去,佢地又有唔同preference,鍾意某個時間先肯比你做treatment.有個院友0既藥,我派唔到,不過係panadol黎啫.五點左右救星到,Nada今日放假的,返黎教我.今日個厨Dan得十六歲.我告訴他,我不會煮的,他卻準備咁多個老人家0既下午茶同晚飯,真厲害.晚飯後,班老人家拍手,又讚我做得好,仲送咗排朱古力獎勵我.佢地真係好可愛,好得人鍾意.佢地好appreciate 我地幫佢地做0既野,成日講,:Lovely/ thank you darling/ good girl….又話我 sweet,氹到人鬼咁開心.Nada 都讚我smart.不過我同佢講我唔smart,只係肯做肯學,同埋多謝佢教得咁好.晚上十一點,Nada離開,我係院舍留過夜.一向返早都唔係好瞓到.凌晨一點幾,我個pager響.我就攞住個電筒,巡上下兩層,睇睇某0的院友.


早上六點半開始同Margaret一齊返工.
 今朝黑仔,院友Stephen語無倫次,又跌親.我地call ambulance 送咗佢去醫院.今早我幫兩個院友沖涼,派藥等.差唔多全部Treatment都係Margaret搞掂.之後同佢執床,換哂二樓0的床單,都幾體力勞動.呢度0Carer好勁!係香港0personal care worker唔使負咁大責任.呢度0Carer乜都要整,做好多係香港老人院由護士做0既工作.壓力都幾大.Margaret係度已經做咗十年.覺得越黎越難做.Management staff開好多0treatment,係度住0既院友得到貴賓式0既服務,但係人手唔夠,係度做Carer做餐死.Margaret想過唔做,但係又要獨力照顧有病0既仔,加上呢度返住0既地方,所以繼續做落去.佢講笑話,今日之後,可能之後見唔到我,因為怕我頂唔住呢度0既工作同壓力.暫時都可以0.總之就要小心工作.

Paddy's 買野平.星期日0的菜就最平.擺咗雪櫃三晚,0的菜都仲好靚
焗菜個陣無收細火,雖然有0的燶咗,都唔太差丫.

等我又讚下你先~ fion you are so sweet ~~!! 連omelette 你都煮得有板有眼喎!(希望個底唔係燶晒0架啦..HAHA!) 其實中學同你一齊上家政你都煮得唔差0架, 等你返黎要試下你的廚藝先!
於2008-05-17 07:28:00回覆
To jackie
個奄列無燶的 我都唔係好記得個陣整過乜.有pizza同咖喱角. 家政堂我最記得,就係有次整芝麻糊,淋到黃華沙條裙黑muk muk. 或者我都煮得唔差既,只係有0的論盡同危險

沒有留言:

張貼留言