2008年5月24日 星期六

Day 40 夜半敲門也不驚?

 凌晨四五點,聽到敲門聲.我想院友有事會按鐘,可能係樓上0既敲門聲.

後來我都係開咗office度門睇睇,無人.心跳得好快,驚驚!前幾日,仲同班backpacker講鬼故......五點十分,有院友按鐘.我到樓上,原來Dolores忘了帶房門瑣匙.之前佢敲Patrick Frank度門求助,而二人間房就係sleep over Room上面.Patrick幫佢按鐘.我返房瞓咗無耐.pager又響.我諗係Dolores出咗去吸煙區.
我去食早餐


.六點二有人敲門,又係Dolores,佢又唔記得帶瑣匙.早上交更,同事JennyDolores平時成日都唔記得帶瑣匙.放工,太累吧!見車就上,搭錯車.用多一程車資,不過North Narabeen Beach沿岸風景好靚!

沒有留言:

張貼留言