2008年4月25日 星期五

Day 12放工後0既節目

 返工問Ruby,結果佢唔做那份只得一星期0既農塲工.我地繼續一齊賣住點心先.收工去圖書館.我通常都係睇旅遊書多.見到兩本Tasmania0既書.景實在太靚啦!唔知幾時我會去Tasmania.圖書館隔離係parliament house.跟住係sydney hospital.


Sydney hospital 入面有個nightingale museum Tue open AUD$5入塲.之後去Gallery Victoria商塲0既書店.睇下教鬼佬學廣東話0既書,0的拼音好搞笑.可惜教酒樓點心英文教得好少.
澳洲好多美食.第一天朋友請我食lebanese candies.之後又食過 武藏日本菜,食過steak.

今晚我地去the rocks一間叫 caminetto 意大利餐廳.

鍾意聽樹琴加結他0既意樂.Sydney hospital 舊址係the rocks,所以有條街叫nurses walk,一條shopping 0既街.

對我黎講比較貴0既一餐.不過我明天出 糧啦!Yeah!


沒有留言:

張貼留言